53% українців володіють цифровою грамотністю нижче базового рівня. Тому Міністерство цифрової трансформації України оголошує місяць цифрової грамотності — масштабну інформаційну кампанію, яка надихне українців на навчання цифрових навичок. 

Місяць цифрової грамотності відбудеться в межах національного проєкту Дія.Цифрова освіта в листопаді 2021 року.

Ініціативу вже підтримали Київстар, Укрпошта, WOG, Цитрус, Citrus.ua, robota.ua, Jooble, MEGOGO, «Проект підтримки Дія», що впроваджується ПРООН в Україні за фінансової підтримки Швеції, і перелік партнерів постійно оновлюється. Інформаційним партнером став Facebook. Стратегічний партнер — Фонд Східна Європа. Закликаємо лідерів думок і соціально відповідальні компанії долучатися до ініціативи.

Щодня впродовж місяця спільно з партнерами ми будемо:

▪ розповідати про цифрові компетентності та проводити інтерактивні квестові завдання на вивчення кожної з компетентностей;

▪ складати національний тест з цифрової грамотності Цифрограм для громадян, а також Цифрограми для вчителів, медиків, держслужбовців, міжнародну сертифікацію навичок володіння комп’ютером ICDL;

▪ проводити в соцмережах конкурси на тему цифрової грамотності з подарунками;

▪ організовувати освітні онлайн-події;

▪ презентувати покрокові інструкції щодо використання онлайн-сервісів.

Спеціально для Місяця цифрової грамотності ми розробили набір промоматеріалів, якими можна скористатися для публікацій онлайн й привернути увагу до теми цифрової грамотності. Завантажуйте та використовуйте Open Pack дизайн-матеріалів: https://bit.ly/3EpKRzC

Інформацію про активності в межах Місяця цифрової грамотності можна буде відстежувати в соцмережах за хештегом #DigitalMonth.

Нагадаємо, однією зі стратегічних цілей Міністерства цифрової трансформації України є навчити 6 млн українців цифрової грамотності за 3 роки.